SERWISU SKILL SWAP.PL
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Serwis Skill Swap udostępniany jest pod adresem skillswap.pl.
- Serwis udostępnia możliwość wymiany informacji przez użytkowników serwisu.
- Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z serwisu skillswap.pl.
- Każdy z użytkowników jest zobowiązany do zapoznania się z regulaminem serwisu przed rozpoczęciem korzystania z niego.
II. DEFINICJE
- Administrator — administratorem Twoich danych jest serwis skillswap.pl, którego właścicielem jest Katarzyna Tarnowska, zamieszkała przy: Kraszewskiego 50/2, 37-500 Jarosław.
- Serwis — internetowa platforma informacyjno-informatyczna, stworzona i udostępniona w sieci Internet przez Administratora, znajdująca się pod adresem www.skillswap.pl.
- Użytkownik — użytkownikiem serwisu skillswap.pl jest każda osoba fizyczna, która zarejestrowała się w serwisie, zapoznała oraz zaakceptowała Regulamin.
- Konto — konto to przestrzeń teleinformatyczna tożsama z jednym użytkownikiem udostępniona w serwisie skillswap.pl. Oznaczona unikalnym identyfikatorem (Loginem) oraz hasłem.
- Login — login to indywidualna nadana własnoręcznie przez użytkownika nazwa. W przypadku powielenia nazwy użytkownika administrator serwisu nakaże modyfikacje loginu.
- Hasło — hasło do serwisu jest nadawane przez użytkownika. Jest to unikalny ciąg znaków, znany jedynie użytkownikowi.
- Wymiana — wymiana to zachodząca pomiędzy dwoma użytkownikami interakcja poprzez serwis, w której rozumieniu jeden z użytkowników dzieli się swoimi skillami z drugim.
- Skill — skill to w serwisie skillswap.pl przedmiot wymiany pomiędzy użytkownikami.
- Punkty — punkty w serwisie są przyznawane tylko zarejestrowanym użytkownikom, dają możliwość wymiany pomiędzy użytkownikami.
- Regulamin – regulamin to niniejszy dokumenty.
- Rejestracja — rejestracja użytkownika w serwisie.
III. WARUNKI KORZYSTANIA Z SERWISU
- Serwis jest dostępny jedynie dla zarejestrowanych użytkowników, którzy potwierdzili zapoznanie się z nim oraz jego akceptację.
- Zarejestrowanym użytkownikiem nazywamy osobę, która dołączyła do serwisu poprzez rejestrację — podanie aktywnego adresu e-mail oraz hasła.
- Serwis został stworzony do wymiany skilli pomiędzy użytkownikami w formie wideo lub audio — co jest zależne od wyboru użytkowników.
- Osoby, które nie ukończyły 13 roku życia, nie mogą samodzielnie korzystać z Serwisu ani dokonać Rejestracji — w takim przypadku Rejestracji może dokonać wyłącznie rodzic lub opiekun prawny takiej osoby. Zawarcie Umowy w imieniu tej osoby następuje przez rodzica lub opiekuna prawnego. Jeżeli osoba, która nie ukończyła 13 lat, podejmuje próby Rejestracji, Administrator poprosi taką osobę o podanie adresu e-mail rodzica lub opiekuna prawnego, do którego zostanie wysłana wiadomość, w której rodzic lub opiekun prawny będzie mógł potwierdzić Rejestrację. Jeżeli potwierdzenie nie zostanie dokonane w terminie 30 dni, Rejestracja nie dojdzie do skutku, a Umowa nie zostanie zawarta.
- W momencie rejestracji umowa pomiędzy serwisem a użytkownikiem zostaje zawarta z chwilą akceptacji niniejszego regulaminu.
- Umowa zostaje zawarta na czas nieokreślony.
- Użytkownik pełnoletni jest zobowiązany do podania własnych danych osobowych. W przypadku stwierdzenia przez Administratora podania danych fałszywych ma on obowiązek usunięcia użytkownika z serwisu.
IV. PRAWA I OBOWIĄZKI UŻYTKOWNIKÓW
- Użytkownik otrzymuje od administratora dostęp do serwisu, w którym może wymienić się skillami z innym użytkownikami.
- Użytkownik zobowiązuje się do przestrzegania ogólnodostępnych norm współżycia społecznego, szacunku dla zdania i poglądów i innych oraz dobrych obyczajów.
- Użytkownik nie może publikować ani udostępniać w serwisie treści, które zwierają:
- wulgaryzmy bądź są to treści uznane za wulgarne
- treści uznane powszechnie za obraźliwe i naruszające ogólnie przyjęte dobre zwyczaje
- treści pornograficznych
- treści popierających radykalne poglądy lub postawy społeczne, w tym w szczególności mające charakter dyskryminacji rasowej, etnicznej, ze względu na płeć, wyznanie itp.
- treści propagujących używanie używek tzn. alkoholu, papierosów, środków odurzających, narkotyków, oraz wszelkich środków niedopuszczonych do Obrotu w Rzeczpospolitej Polskiej
- treści naruszających dobra osobiste lub prawa autorskie osób trzecich
- Udostępnienie lub publikacja powyższych treści będzie skutkować natychmiastowym zablokowaniem konta oraz jego usunięciem.
- Użytkownik ma obowiązek aktualizacji swojego adresu e-mail w przypadku jego zmiany.
- Użytkownik bierze pełną odpowiedzialność za publikowane przez swój profil dane.
- W przypadku wystąpienia nieprawidłowości, zagubienia danych do logowania bądź przypuszczenia uzyskania przez osoby trzecie danych do logowania użytkownik jest zobowiązany do natychmiastowego poinformowanie o tym Administratora poprzez Centrum Pomocy.
- Użytkownik ma w każdym momencie możliwość usunięcia swojego konta oraz danych z serwisu bez podania przyczyny poprzez naciśnięcie odpowiedniego przycisku w profilu.
V. PRAWA I OBOWIĄZKI ADMINISTRATORA
- Administrator ma obowiązek reagowania na opublikowane w serwisie dane a w szczególności:
- wulgaryzmy bądź treści uznane za wulgarne
- treści uznane powszechnie za obraźliwe i naruszające ogólnie przyjęte dobre zwyczaje
- treści pornograficzne
- treści popierające radykalne poglądy lub postawy społeczne, w tym w szczególności mające charakter dyskryminacji rasowej, etnicznej, ze względu na płeć, wyznanie itp.
- treści propagujące używanie używek tzn. alkoholu, papierosów, środków odurzających, narkotyków, oraz wszelkich środków niedopuszczonych do Obrotu w Rzeczpospolitej Polskiej
- treści naruszających dobra osobiste lub prawa autorskie osób trzecich
- Administrator ma bezwzględny obowiązek usunięcia powyższych danych i użytkownika, który dopuścił się ich publikacji.
- Administrator ma obowiązek przestrzegania w serwisie zasad fair play.
- Administrator ma obowiązek informowania użytkowników o wprowadzonych zamianach w regulaminie oraz opłatach w serwisie, poprzez wysłanie informacji na podany w systemie adres mailowy Użytkownika.
- Administrator poinformowany przez Użytkownika o nieprawidłowościach, zagubieniu danych do logowania bądź przypuszczenia uzyskania przez osoby trzecie danych do logowania użytkownika jest zobowiązany do natychmiastowego działania, nie później niż w ciągu 5 dni roboczych od momentu zgłoszenia przez Użytkownika.
- Administrator ma prawo na czasowe wyłączenie serwisu w przypadku rozbudowy, konserwacji bądź naprawy.
- Administrator udostępnia Użytkownikom wymianę skilli poprzez serwis. Użytkownicy dokonują wymiany poprzez wspólnie wybraną formę np. audio, wideo, rozmowę telefoniczną.
VI. REKLAMACJE
- Użytkownik ma możliwość zgłoszenia w każdym momencie reklamacji poprzez Centrum Pomocy.
- Reklamacja użytkownika zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni roboczych.
- Aby Administrator mógł rozpatrzyć reklamację, Użytkownik zgłaszający jest zobowiązany opisać sprawę, podać potrzebne dane: login, datę zdarzenia, czego sprawa dotyczy, kontakt.
- Administrator ma prawo w celu wyjaśnienia reklamacji do pobrania danych technicznych z profilu Użytkownika.
- Administrator jest zobowiązany odpowiedzieć na reklamację poprzez wiadomość e-mail, wysłaną na podany przez Użytkownika adres.
- Administrator zobowiązuje się podania w odpowiedzi stanowiska serwisu oraz uznania bądź odrzucenia reklamacji, oraz ewentualnego sposobu rozwiązania zdarzenia.
VII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa polskiego.
- Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu, w szczególności w przypadku zmiany przepisów lub ze względów technicznych, technologicznych.
- Administrator zastrzega sobie, w zakresie, w jakim dopuszczalne jest to zgodnie z obowiązującymi przepisami, prawo do dokonywania zmian i modyfikacji Regulaminu w przypadku pojawienia się istotnych przesłanek związanych z technicznym bądź merytorycznym aspektem funkcjonowania Serwisu, w tym w szczególności w przypadku stosownych zmian w obowiązujących przepisach prawa. Zmiany będą publikowane na bieżąco w postaci ujednoliconego tekstu Regulaminu na łamach Serwisu wraz z informacją o ich dokonaniu. Zmiany Regulaminu nie mogą naruszać nabytych uprawnień Użytkowników.
- W sprawach nieuregulowanych Regulaminem mają zastosowanie w szczególności przepisy Ustawy i Kodeksu cywilnego.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 10 lutego 2022 roku.