Zasady ogólne
Każda osoba, która ukończyła 13 lat- osoby poniżej 18 lat potrzebują zgody opiekunów prawnych, bądź rodziców.
Po wybraniu i opłaceniu członkostwa można w pełni korzystać z platformy przez wybrany okres rozliczeniowy.
Wiedzą i umiejętnością jaką posiadasz, która nie posiada znamion bycia nielegalną w Rzeczpospolitej Polsce.
Nie, to Ty jako oferujący decydujesz kiedy i z kim się wymieniasz.
Nie możesz publikować treści uważanych za wulgarne oraz wulgaryzmów, treści pornograficznych, treści naruszających dobra osobiste innych osób, treści propagujące używanie używek oraz treści obraźliwych i dyskryminujących innych w jakikolwiek sposób.
Na wstępie pozostań bierny/a na zaczepki. Powiadom nas o zdarzeniu, a my wyciągniemy odpowiednie konsekwencje. Jeżeli sprawa mogłaby mieć znamiona przestępstwa, poinformuj o niej służby. My zrobimy wszystko, aby pomóc Ci rozwiązać sytuacje i zapewnić Ci bezpieczeństwo na platformie.
Powiadom nas o tym. My się wszystkim zajmiemy a Tobie zagwarantujemy anonimowość. Bezpieczeństwo użytkowników to dla nas priorytet.
Obsługa profilu
Sprawdź proszę czy podałeś poprawne dane. Sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą oraz spam. Jeżeli w ciągu godziny nie otrzymasz od nas maila, napisz do nas poprzez zakładkę kontakt.
Wejdź w ustawienia profilu i tam podaj nowego maila.
Przy formularzu logowania znajduje się link umożliwiający zmianę hasła.
Wejdź w profil i w ustawieniach zaktualizuj potrzebne informacje.
Reklamacje
Napisz do nas wiadomość, w ciągu maksymalnie 30 dni odpowiemy na Twoje zapytanie.
O rozpatrzeniu reklamacji zostaniesz poinformowany w wiadomości e-mail.
Abyśmy mogli w jak najszybszym czasie rozpatrzyć Twoje zgłoszenie podaj nam : opis zdarzenia, czas, loginy osób uczestniczących. Może się zdarzyć tak, że aby rozwiązać zapytanie będziemy musieli skontaktować się z drugim uczestnikiem. Jeżeli sprawa będzie wymagała głębszego zbadania poinformujemy Cię o tym i wyznaczymy finalny termin rozpatrzenia reklamacji.
Masz prawo do zareklamowania każdej sytuacji, która naraziła Cię na straty bądź naruszyła Twoje dobra osobiste.
Ja jako użytkownik
Jesteś zobowiązany przestrzegać zasad zawartych w regulaminie. Nie możesz publikować treści uznanych za obraźliwe i naruszające dobra osobiste innych. Nie możesz dyskryminować innych, publikować pornografii ani promować substancji nielegalnych. Pamiętaj również o tym, aby traktować innych tak, jak Ty chciałbyś być traktowany.
W takim przypadku Administrator może zastosować okresowe wyciszenie, zablokowanie konta lub jego usunięcie.
Administrator będzie próbował jak najszybciej rozstrzygnąć spór. Zapewne zostaniesz poproszony o ustosunkowanie się do sytuacji. Zostaniesz poinformowany o rozstrzygnięciu reklamacji.
Nie musisz, wszystko zależy od uzgodnień pomiędzy Tobą a drugim użytkownikiem.
Jeżeli cokolwiek cię niepokoi, czujesz, że ktoś przekracza granice napisz do nas wiadomość. Gwarantujemy Ci anonimowość.
Wejdź do zakładki – Twoje bezpieczeństwo- tam przygotowaliśmy dla Ciebie porady i instrukcje co robić, aby w pełni i bezpiecznie korzystać z serwisu. Twoje bezpieczeństwo to dla nas priorytet.
Subskrypcje i płatności
Wysokość opłaty zależy od tego, jaki plan wybierzesz. Więcej na temat planów dowiesz się z zakładki CZŁONKOSTWO.
To bardzo proste. Zaloguj się do swojego konta członkowskiego, przejdź do zakładki Członkostwo i Płatności. W sekcji Moje członkostwo naciśnij podlinkowany wyraz Anuluj, by zrezygnować z członkostwa.
Nie, punkty w serwisie są przyznawane zaraz po opłaceniu wybranego planu. Nie ma możliwości, aby wymienić je ponownie na pieniądze.
Napisz do nas w tej sprawie.
Jedyną jednostką rozliczeniową są punkty, które otrzymujesz na start po zakupie członkostwa. Punkty możesz wymienić na tipy czyli 15 minutowe szybkie porady on-line lub meet’y czyli 30 minutowe spotkania on-line
Masz dwie możliwości: możesz wykorzystać punkty przed zakończeniem członkostwa, bądź pozostawić je na koncie i powrócić, gdy będziesz miał/a taka potrzebę.
Nie, punkty czekają na Twoim koncie do momentu, gdy zechcesz je wykorzystać. O wszystkich zmianach będziemy Cię informowali w wiadomościach e-mail.
Nie, punkty możesz wykorzystywać stopniowo lub np. w ciągu tygodnia. Wszystko zależy od Twoich potrzeb.
Na naszej platformie nie ma możliwości dokupienia punktów. Możesz je uzyskać jedynie poprzez wymianę na wiedzę lub wykupienie kolejnego planu członkowskiego.
Masz prawo złożyć reklamację jeśli jesteś niezadowolony/a z wymiany. W tym celu napisz do nas, aby poznać szczegóły.